קילרס מרקטינג- הרדאר שלכם לזיהוי תותחי מכירות

מדי שנה, בתי עסק, חברות וארגונים משקיעים מאות אלפי שקלים באנשי מכירות המועסקים על ידם, החל משלבי הגיוס וההשמה, דרך שלבי ההכשרה והלימוד ועד לשלבי הליווי היומיומי של צוות המכירות. בחלק לא מבוטל מהמקרים, ההשקעה הכספית והזמן הנדרש לצרכי הכשרה ולימוד יורד לטמיון, וזאת...

קראו עוד

פולואפ מרגע ההצעה ועד הישמע גונג המכירה…

העברתם הצעת מחיר ללקוח פוטנציאלי? רוצים להבטיח את קיומה של העסקה? זה הזמן לפולואפ. בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מקצועיים שיאפשרו גם לכם לבצע פולואפ שיקדם אתכם ליעד המכירה. הצעת מחיר או הצעת רכישה לתקופה מוגבלת בזמן- עוד לפני פעולות הפולואפ הראשונית שלכם ללקוח,...

קראו עוד

הפרעות וואטסאפ

הסביבה הטכנולוגית העומדת לרשות אנשי המכירות בימינו, הינה סביבה רוויה באמצעים טכנולוגיים שמצד אחד מסייעים להם לקדם את ענייני המכירה ומצד שני עלולים להוות "מטרד" הגוזל מהם זמן עבודה יקר. אחד מהאמצעים הטכנולוגיים "זוללי הזמן" העיקריים של ימינו הן הודעות הוואטסאפ המרצדות...

קראו עוד

אף פעם לא יודעים מה יהיה-מה הוא הזמן הנכון להתקשר ללקוח?

אחת הבעיות עימה מתמודד כל איש מכירות היא תזמון מועד יצירת הקשר עם הלקוח. לא פעם אתם מחייגים ללקוח, הוא עונה ומבקש מכם לחייג אליו במועד מאוחר יותר. בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות מעשיות שיסייעו גם לכם לתזמן את מועד יצירת הקשר עם הלקוח. שלחו מייל לקביעת מועדי...

קראו עוד

ניהלתם שיחה עם הלקוח? זה הזמן לשלוח לו מייל!

אמנות המכירה בדומה לאמנות החיזור, מחייבת אתכם להיות קשובים לצרכי הצד השני ולשמור עימו על קשר רציף לאורך כל הדרך. אחת השיטות להפגנת מחויבות כלפי צרכי הלקוח ושמירה על קשר רציף עימו היא באמצעות ניהול מערכת יחסים טלפונית, פרונטאלית ואלקטרונית. במידה וגם אתם סיימתם זה עתה...

קראו עוד

להיות חם מהבוקר- חשיבות החימום לאנשי המכירות

רוצים להבטיח לעצמכם יום מכירות פרודוקטיבי יותר? רוצים ליהנות מאנרגיה מתחדשת לאורך יום העבודה? זה הזמן לסדרת תרגילי חימום מייד לאחר יקיצת הבוקר. כל אדם העוסק בפעילות גופנית סדירה מודע לחשיבותם של תרגילי החימום רגע לפני תחילת הפעילות הגופנית. תרגילי החימום השונים נועדו...

קראו עוד

פולואפ: מיילים, טלפונים, ביקור פרונטאלי –מה ההבדל?

פולואפ הינה פעולה הכרחית ומומלצת אותה ניתן לבצע במספר דרכים הכוללות בין היתר: העברת מייל ללקוח, יצירת קשר טלפוני עם הלקוח וביקור פרונטאלי בבית העסק. לכל אחת מהדרכים ליצירת פולואפ יש את היתרונות והחסרונות שלה, כאשר ההבדל בין כל אחת מהדרכים נובע לא רק מאופן הפנייה אלא...

קראו עוד

טיילו במדרגות

הגעתם לפגישת מכירה מוקדם מהמתוכנן? הלקוח עימו אתם להיפגש עסוק כרגע ומבקש שתתאזרו בסבלנו עד שהוא יתפנה אליכם? אל תבזבזו את זמנכם וצאו "לטיול במדרגות". טיול במדרגות הוא למעשה כינוי לכל פעולה אשר תסייע לכם להכיר באופן פרקטי את הבית העסק בו אתם נמצאים כרגע, לרבות, ניהול...

קראו עוד

המינוס שבמאגרי מידע

סוכן מכירות פרודוקטיבי הוא סוכן מכירות ממוקד מטרה היודע לתכנן את המטרות העתידיות שלו כבר היום. אחת הדרכים לתכנון מטרות בעולם המכירות היא בניית לו"ז פגישות לטווח הקרוב (החל משבוע ועד חודש עבודה קדימה) ולטווח הרחוק באמצעות איתור לקוחות פוטנציאליים. פעולת איתור הלקוחות...

קראו עוד

העיסוק הוא לא מכירות, העיסוק הוא מציאת הלקוח הרלוונטי.

כאשר אנשי מכירות נשאלים מה הוא העיסוק המרכזי שלהם או כיצד הם יכולים לתאר את עיסוקם, רבים מהם ישיבו לכם תשובה הכוללת בתוכה תיאור כללי של המוצר או השירות אותו הם מוכרים ומשווקים, כאשר רק המוצלחים והמיומנים שביניהם ישיבו לכם את התשובה הבאה: "העיסוק המרכזי שלי הוא מציאת...

קראו עוד