העברתם הצעת מחיר ללקוח פוטנציאלי? רוצים להבטיח את קיומה של העסקה? זה הזמן לפולואפ. בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מקצועיים שיאפשרו גם לכם לבצע פולואפ שיקדם אתכם ליעד המכירה.

  • הצעת מחיר או הצעת רכישה לתקופה מוגבלת בזמן- עוד לפני פעולות הפולואפ הראשונית שלכם ללקוח, הקפידו לציין כי ההצעה שהועברה אליו הינה לתקופה מוגבלת בזמן. פעולה זו מזמינה אתכם למעשה לבצע את פעולות הפולואפ באופן כזה שהלקוח יבין שכדאי לו להזדרז בקבלת ההחלטה.
  • שיחת פולואפ ראשונה בלי לחץ- בשיחת הפולואפ הראשונה שלכם ללקוח, הימנעו מלהפעיל לחץ מכירתי על הלקוח הפוטנציאלי. בשיחה זו מומלץ לבדוק האם הלקוח עבר על ההצעה והאם היא מובנת לו על כל סעיפיה. בסיום השיחה בדקו עם הלקוח מה הוא המועד הנוח לו לשיחה נוספת, וזאת לאחר שהוא יעיין בהצעה וישקול את הצעתכם.
  • שיחת פולואפ שנייה לצורך טיפול בהתנגדויות- בשיחת הפולואפ השנייה שלכם ללקוח כוונו אותו באמצעות שאלות מנחות לשוחח איתכם על ההצעה כפי שהוא רואה אותה. בדקו האם קיימות אצלו הסתייגויות מהצעת המחיר או הצעת הרכישה שהעברתם אליו, ולאחר שהוא שטח בפניכם את כל התנגדויותיו לביצוע העסקה, קבעו איתו שיחה נוספת והבטיחו לו שעד לשיחה הבאה אתם תבדקו כל מה ניתן לעשות בנוגע להשגותיו.

לאחר שיחת הפולואפ השנייה כל שנותר לכם לעשות הוא לטפל בהתנגדויות הלקוח ולקדם מועד לביצוע העסקה. שיהיה בהצלחה!