לעיתים, כל אחד ואחת מאיתנו נדרש להתמודד עם "לקוח חמקמק" הדוחה שוב ושוב את מועד הפגישה. דחייה זו (ואין זה משנה מה היא הסיבה) היא למעשה מעין התנגדות בה תדרשו לטפל בדומה לטיפול בכל התנגדות אחרת המרחשת במהלך משאים ומתנים מול לקוח פוטנציאלי.
במידה וגם אתם נאצלים להתמודד עם "לקוח חמקמק", נסו לברר (בתחילה ביניכם לבין עצמכם) מה יכולות להיות הסיבות הגורמות לו לדחות את מועד הפגישה איתכם. האם מדובר בהצעה לא אטרקטיבית (בעיניו) אותה הפנתם אליו, האם הוא עסוק יתר על המידה ואיננו רואה חשיבות בקיום פגישה עימכם כרגע, האם הוא רוכש כבר את השירותים או המוצרים אותם אתם משווקים והוא איננו מוצא סיבה ראויה להחליף את הספק בשלב זה וכדומה.
לאחר שהעלתם מספר השערות בנוגע לדחיית הפגישה מצידו, ולאחר שביררתם יחד איתו את הסיבה האמיתית למקור הדחייה, זה הזמן לפעול בהתאם! במידה והוא איננו רואה חשיבות בקיום פגישה עימכם באופן מיידי- הפנו אליו עם מייל עם מספר יתרונות מובהקים של השירות או המוצר אותו אתם משווקים, במידה והוא חושב שההצעה אותה העברתם אליו איננה אטרקטיבית מספיק- הבטיחו לו שיש "על מה לדבר" אבל אתם חייבים לקיים פגישה עימו לצורך כך. באותו אופן מצאו פתרון לכל "התנגדות" אמיתית שלו לקיום פגיעה עימכם כאן ועכשיו.