רבים מאנשי המכירות נאצלים להתמודד מעת לעת עם משיבון קולי במהלך ניסיונותיהם לקיים שיחה טלפונית עם לקוח קיים או לקוח פוטנציאלי. מה ניתן לעשות ברגע בו הגעתם לתא הקולי?
- השארת הודעה- במידה והשיחה מועברת באופן מיידי או לאחר מספר צלצולים אל התא הקולי, הקפידו להשאיר הודעה קצרה ועניינית בקול סמכותי וברור. אנו ממליצים לכם להכין תסריט קבוע מראש להשארת הודעה לכל אותם מקרים בהם אתם נאצלים להתמודד עם המשיבון הקולי. הקפידו על כך שההודעה תהיה עניינית ואטרקטיבית ובעיקר שלא תהיה ארוכה ומתישה מדי, וזאת על מנת שהלקוח ישמע אותה במלואה ואף יתעורר בו הרצון והצורך לחזור אליכם בהקדם.
- שלחו הודעת SMS או וואטאספ- במידה וגם לאחר ארבעה או חמישה ניסיונות להשגת הלקוח בטלפון, אתם ממשיכים להגיע אל המשיבון קולי, אנו ממליצים לכם לשלוח הודעת SMS או הודעת וואטסאפ קצרה אל הלקוח ולבקש באמצעותה שהוא יחזור אליכם בהקדם האפשרי.
- שליחת מייל- במקביל לניסיונותיכם לקיום שיחה טלפונית עם הלקוח, אנו ממליצים לכם להעביר מייל ללקוח ובו תפרטו (בראשי פרקים) את הנושאים עליהם אתם מעוניינים לשוחח עימו.
- טלפונים חלופיים- במידה וגם לאחר מספר ניסיונות לשיחת טלפון עם הלקוח אתם ממשיכים להגיע לתא הקולי, אנו ממליצים לכם לחייג אל הטלפונים הקווים של המשרד בו עובד הלקוח שלכם ולבדוק מה היא הסיבה שהוא איננו זמין לקבלת שיחות מכם.