אחת הבעיות עימה מתמודד כל איש מכירות היא תזמון מועד יצירת הקשר עם הלקוח. לא פעם אתם מחייגים ללקוח, הוא עונה ומבקש מכם לחייג אליו במועד מאוחר יותר. בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות מעשיות שיסייעו גם לכם לתזמן את מועד יצירת הקשר עם הלקוח.

  • שלחו מייל לקביעת מועדי שיחה ויצירת קשר– במידה והלקוח שלכם הינו לקוח "קשה להשגה", אנו ממליצים לכם לשלוח אליו מייל ובאמצעותו לבדוק עם הלקוח מה הם מועדי שיחה ויצירת קשר הנוחים לו.
  • הודעת SMS או הודעת וואטסאפ– אפשרות נוספת לבירור מועדי שיחה או יצירת קשר עם הלקוח היא באמצעות שליחת הודעת SMS או הודעת וואטסאפ ללקוח.
  • "מתי לחזור אלייך"- במקרים בהם אתם מחייגים ללקוח והוא דוחה את השיחה איתכם למועד מאוחר יותר, הקפידו למקד את הלקוח ובררו איתו מה היא השעה הנוחה ביותר עבורו לקבלת שיחה מכם.
  • זמינות היא בראש ובראשונה עניין של גירוי- על מנת להגיש את מלוא תשומת הלב של הלקוח לשיחת הטלפון שלכם, אנו ממליצים לכם לפתוח את השיחה במלל הבא: "אני יודע שאתה עסוק כרגע, אבל מונחת לפני הצעה שאני לא רוצה שתפספס" (וזאת בתנאי שבאמת יש לכם משהו מיוחד או אטרקטיבי להציע ללקוח).